Ahad, 22 Ogos 2021

RM20 GABENUR DATUK MUHAMAD BIN IBRAHIM VS RM 20 GABENUR TAN SRI DATO ZETI AKTHAR AZIZ

 RM20 VS RM 20

Dulu rm20 edaran  Gabenur Datuk Muhamad Ibrahim prefix BV hangat diperkatakan dan menjadi buruan para pengumpul duit. Pernah terjual di media sosial prefix BV66xxxxx dgn harga RM100+. Tapi kini prefix BV bukan menjadi buruan lagi, sudah banyak dijumpai di edaran semasa.

Yang menjadi persoalan sekarang ialah RM20 prefix BP. Prefix BP memunyai 2 tandatangan gabenur iaitu Muhamad Ibrahim dan Zeti. Kebiasaan jika mempunyai 2 tandatangan gabenur ia dinamakan CROSSOVER prefix. Akan tetapi ini berbeza prefix awal tandatangan gabenur Muhammad Ibrahim dan prefix akhir tandatangan gabenur Zeti. Rujuk Gambar di bawah. Ada yg menyatakan juga setiap 1juta keping akan berubah tandatangan gabenur

Prefix BP16xxxxx  tandatangan gabenur Muhamad Ibrahim

Prefix BP91xxxxx tandatangan gabenur Zeti

Harapan saya kepada para pengunjung blog saya ni jika anda terjumpa prefix BPxxxxxx RM20 tolong tulis dikomen no prefix dan tandatangan gabenur siapa untuk saya buat rujukan . Berkemungkinan juga RM20 ni ada prefix lain yang mempunyai 2 tandatangan gabenur yg berbeza.. Dari info yang saya terima prefix CJ juga ada 2 tandatangan gabenur yg berbeza cuma saya masih belum jumpa di edaran lgi

1 ulasan: